Știri

Realizarea managementului integrator al proiectului

Elaborarea procedurilor de management de proiect, dintre care menționăm:

Proceduri pentru:

Asigurarea managementului Contractului de Finanțare;

Planificarea activităţilor proiectului pentru implementarea Contractului de Finanţare;

Asigurarea activităţilor de management financiar pentru îndeplinirea de către Beneficiar a tuturor obligaţiilor și condiţiilor prevăzute în Contractul de finanţare;

Monitorizarea, evaluarea si raportarea tuturor activităţilor derulate în cadrul proiectului, inclusiv accentul pe realizarea livrabilelor;

Evaluarea proiectului în etape și propunerea de recomandări pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor și a indicatorilor propuși;

Asigurarea de sprijin pentru derularea activităţilor de informare și promovare din cadrul proiectului;

Coordonarea comunicării dintre toţi partenerii proiectului;

Asigurarea suportului în elaborarea documentaţiilor de atribuire pentru toate contractele din proiect (contracte servicii/ furnizare de produse, indispensabile bunei implementări a proiectului), conform legislaţiei în vigoare și a instrucţiunilor din Contractul de Finanţare;

Asigurarea managementului contractelor;

Acordarea de asistenţă pentru furnizarea răspunsurilor de clarificare pe durata derulării procedurilor de achiziţie publică;

Menţinerea contactului permanent cu Organismul finanţator;

Asistarea echipei de proiect desemnate de solicitant/partener prin participarea cu experţii solicitaţi conform cerinţelor, la implementarea tuturor activităţilor din proiect;

Elaborarea si redactarea graficelor de rambursare, cererilor de rambursare, cererilor de plata, cererilor de lichidare şi a rapoartelor de progres;

Elaborarea si redactarea propunerilor de modificări contractuale, pe durata implementării proiectului, acte adiţionale, notificări;

Elaborarea si redactarea răspunsurilor la solicitările de clarificări primite de la Organismul finanţator cu privire la aspecte tehnice sau financiare aferente proiectului;

Urmărirea progresului conform planului de proiect şi raportarea referitoare la progresul proiectului conform planificării acestuia;

Verificarea rezultatelor conform procedurii de asigurare a calităţii;

Asigurarea de suport beneficiarului în toate aspectele tehnice, financiare și administrative ale proiectului;

Asigurarea experţilor solicitaţi la sediul beneficiarului, conform cerinţelor.

Îți mulțumim că te-ai abonat la newsletterul nostru!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Contactează-ne
room
Adresa: Calea Plevnei 172, București, Romania
call
Telefon consultanți: 0754 790 537
mail
Rezervă
o discuție gratuită