Elaborarea procedurilor de management de proiect, dintre care menționăm:
Proceduri pentru:
Asigurarea managementului Contractului de Finanțare;
Planificarea activităţilor proiectului pentru implementarea Contractului de Finanţare;
Asigurarea activităţilor de management financiar pentru îndeplinirea de către Beneficiar a tuturor obligaţiilor și condiţiilor prevăzute în Contractul de finanţare;
Monitorizarea, evaluarea si raportarea tuturor activităţilor derulate în cadrul proiectului, inclusiv accentul pe realizarea livrabilelor;
Evaluarea proiectului în etape și propunerea de recomandări pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor și a indicatorilor propuși;
Asigurarea de sprijin pentru derularea activităţilor de informare și promovare din cadrul proiectului;
Coordonarea comunicării dintre toţi partenerii proiectului;
Asigurarea suportului în elaborarea documentaţiilor de atribuire pentru toate contractele din proiect (contracte servicii/ furnizare de produse, indispensabile bunei implementări a proiectului), conform legislaţiei în vigoare și a instrucţiunilor din Contractul de Finanţare;
Asigurarea managementului contractelor;
Acordarea de asistenţă pentru furnizarea răspunsurilor de clarificare pe durata derulării procedurilor de achiziţie publică;
Menţinerea contactului permanent cu Organismul finanţator;
Asistarea echipei de proiect desemnate de solicitant/partener prin participarea cu experţii solicitaţi conform cerinţelor, la implementarea tuturor activităţilor din proiect;
Elaborarea si redactarea graficelor de rambursare, cererilor de rambursare, cererilor de plata, cererilor de lichidare şi a rapoartelor de progres;
Elaborarea si redactarea propunerilor de modificări contractuale, pe durata implementării proiectului, acte adiţionale, notificări;
Elaborarea si redactarea răspunsurilor la solicitările de clarificări primite de la Organismul finanţator cu privire la aspecte tehnice sau financiare aferente proiectului;
Urmărirea progresului conform planului de proiect şi raportarea referitoare la progresul proiectului conform planificării acestuia;
Verificarea rezultatelor conform procedurii de asigurare a calităţii;
Asigurarea de suport beneficiarului în toate aspectele tehnice, financiare și administrative ale proiectului;
Asigurarea experţilor solicitaţi la sediul beneficiarului, conform cerinţelor.